keskiviikko 15. marraskuuta 2017

Älä unohda itseäsi





Tänään havahduin siihen, että olen täysin unohtanut itseni. Joo okei, olen Laura, tykkään siitä tästä ja tuosta jne, mutta olen vallan unohtanut hoitaa välillä myös itseäni. 

Olen mä käynyt lenkeillä ja välillä (erittäin harvoin) salilla mutta kehon - ja mielenhuolto on jäänyt täysin puuttumaan arjen keskellä. Sitä on vaan paahtanut eteenpäin ja yrittänyt huolehtia muista mutta täytyyhän sitä nyt hyvänenaika joskus huolehtia myös itsestäkin.

Nämä ajatukset nousivat esille tänään hieronnassa. Sain nimittäin hieronta lahjakortin 30v lahjaksi ystävältäni Suvilta. Suvi pitää kotonaan hoitolaa nimeltä Valonsäde ja tänään vihdoinkin pääsin hänen asiakkaakseen. Viime käynnistä oli aivan liian monta vuotta aikaa ja sen huomasi, kroppa oli ihan jumissa.


En tiedä mikä siinä on mutta Suvi on sellainen ihminen, jonka seurassa rauhoittuu ja rentoutuu. Hän on jotenkin niin seesteinen, hillitty ja rauhallinen. Puhekin on niin rauhallista ja terapeuttista. Tottakai hänkin osaa revitellä ja olla just niin kovaääninen kuin haluaa, jos tilanne sitä vaatii. Tuntuu, että Suvi on just niin oikealla alalla, kuin vain joku ihminen voi olla. 

Hierontaan mennessäni mulla pyöri päässä miljoona asiaa. Olin muutaman minuutin myöhässäkin, kun kotona oli lähtemisen kanssa vähän hässäkkää. Mutta hetken hierontapöydällä maatessani ei ollut tietoakaan enää mistään päässä pyörivistä ajatuksista sun muista hössötyksista. Ja varsinkin hieronnan jälkeen oli niin ihanan rento olo ja myöskin sellainen kuin iso kivi olisi pudonnut hartioilta. Mieli oli kirkas. Eli täydellinen kehon- ja mielenhuolto.

Nyt pitäisi muistaa tämä ja tosiaan pitää huolta myös itsestäkin. Oli se sitten hieronta, jooga, kävely metsässä tai kotona rentoutuminen/venyttely mutta jotain mikä tekee hyvää keholle ja mielelle ja mistä saa voimaa, virtaa ja jaksamista taas arkeen. Musta tuntuu, että omalla kohdalla se on tää hieronta. Tässä oli sitä jotain. Nyt jaksaa. 

Suvin hoitolan facebook sivuille pääset tästä
Tässä vielä Pipsan blogikirjoitus hoitola Valonsäteestä





Ihanaa keskiviikkoa

- Laura 
  

  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti