perjantai 1. elokuuta 2014

Lomalla viimeinkin

Minulla alkoi tänään LOMA, ihanaa. Kolme viikkoa saan olla miettimättä työasioita.

Aamulla, kun menin töihin, työkaverini antoi minulle aivan ihanan kortin. Kortti tuli ihan yllätyksenä, en todellakaan osannut odottaa sitä. Hän oli tehnyt sen itse yövuorossa.


Eihän loma voi olla muuta kuin mahtava tällaisen kortin jälkeen. Olin yhtä suurta hymyä koko loppu työpäivän ja esittelin saamaani korttia muille, varmasti jonkun mielestä vähän liiaksikin mutta olin vain niin innoissani.


Ei osuvampaa korttia kyllä olisi voinut kukaan minulle tehdä. Kortin naikkonenkin on aivan kuin minä mutta hiukset eriväriset. Tykkään leopardikuosista, joten huomatkaa leobardibikinit. Ja lasissa pinkkiä juotavaa, tykkään ylikaiken pinkistä. Ja innoissani lomalle lähtiessäni, kompastun tietokoneen johtoon. Hahahah. Voi tietokone sentään. Töissä kirjaamme paljon ja välillä tulee istuttua monta tuntia tietokoneen ääressä. Olen siitä istumisestä tehnyt astetta kiinnostavampaa, nimittäin olen tuunannut yhden työpaikkani tietokoneista ...


Tietokoneen näytön ympärystä on kokonaan "timantoitu" niin bling bling. Kone oikein loistaa kansliassa. Olen siis liimannut kännykkään tarkoitettuja koristetarroja tietokoneeseen. Se on aika mageen näköinen. Kuvassa ei näytä ihan niin mageelta. Ja huomatkaa pinkki taustakuva - tietty.

Tänään menen kaverini kanssa illalla Porin Kuninkuusraveihin. Olen aivan innoissani, en ole koskaa edes käynyt Porin raviradalla. Sain kuntosalini kautta ilmaisen lipun tapahtumaan, joten eihän lippua missään nimessä voi käyttämättä jättää. Tapahtumassa esiintyy mm Suvi Teräsniska. Tällä hetkellä aurinko paistaa ja toivottavasti paistaa vielä silloinkin, kun raviradalle päästään.

Hyvää viikonloppua!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti