torstai 31. heinäkuuta 2014

Jumpsuit

Tänään mun jumpsuit pääsi ensimmäistä kertaa ulkoilemaan. Kävimme mieheni kanssa pyöräilemässä ja minnekäs muualle eksyimmekään kuin kirjurinluotoon. Illalla oli niin ihana ilma, lämmin muttei mikään liian kuuma ja aurinko paistoi. Aamupäivän täällä satoi ja ukkosti.


En oikein vieläkään usko, että ostin tommoisen jumpsuitin. Mutta siinä se nyt on mun päällä. Ainakin se on ihanan vilpoinen.





Michael kors, ah, pelkkää rakkautta. Olen niin rakastunut Michael Korsin laukkuihin. Niissä on vain sitä jotakin. Ja noi kultaiset yksityiskohdat!! Muistan, kun ystäväni osti ensimmäisen Michael Kors laukkunsa Tallinnan reissullamme. Itse en juurikaan katsonut Korsin laukkuvalikoimaa vaan olin hatioissani Guessin laukuista. Mutta yhtäkkiä huomasin katselevani Korsin laukkuja ja tässä sitä nyt ollaan. Tämän laukun ostin Porin Ratsulasta.


Ja tietysti piti saada jäätelöä. No, ainahan sitä yhden jäätelön voi syödä. Ja nyt on kesä, heh! Huomenna mulla alkaa LOMA! Aivan mahtavaa. Kolme viikkoa saa olla miettimättä työasioita. Jos vaan tämä mun flunssani hellittäis, niin pääsisin urheilemaan. On jo kova kaipuu juoksulenkille.

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti