lauantai 26. heinäkuuta 2014

Alennusmyynnit

Kävimme eilen mieheni kanssa nopeasti alennusmyynneillä. Minun piti olla ostamatta mitään, koska en todellakaan tarvitse tällä hetkellä mitään uutta vaatetta mutta toisin kävi. Löysimme molemmat jotakin.

Mieheni tykkään shoppailusta. Kyllä, luitte oikein, tykkää!! Lähipiirissäni ei ole montaa miestä, jotka tykkäävät shoppailusta mutta mieheni tykkää. Minä jään shoppailussa hänelle kakkoseksi. Minä olen kaupoissa se, joka valittaa, että eikö jo mentäis tai, että jalat sattuu ja on nälkä jne jne... listä on pitkä.. Hänellä on varmaan yhtä paljon kenkiäkin kuin minulla, no ei ehkä ihan, mutta melkeen. Vaatteita myös löytyy hänen vaatekaapistaan melkoisen paljon, melkein voisin sanoa, että enemmän kuin itseltä.

Mutta mikäs siinä. On hienoa, kun mies katsoo astetta tarkemmin, mitä päällensä pukee ja on kiinnostunut muodista.

Lacoste Sport lenkkarit
 Tällaiset kengät saivat paikan mieheni kenkävalikoimasta. Itse tykkään Lacosten kengistä, en kylläkään taida omistaa kuin yhdet sellaiset. Miehelläni niitä sitten onkin munkin edestä.

Tommy Hilfiger cologne spray eau de toilette
 Mukaan jäi myös Tommy Hilfigerin tuoksu. Oli aikas kivan tuoksuinen, sellainen vähän makeahko muttei liikaa. Tämä siis mieheni, ei minun.


Tässä minun ostokseni. En olisi ikinä uskonut, että kannan kaupasta kotiin jumpsuitin mutta tuo yksilö oli aivan ihana päällä. Jumpsuitin kuosista puhumattakaan. Varmasti vaatii hieman totuttelua käyttää, koska tosiaan tämä on minun ensimmäinen. Saas nähdä miten käy.

Löysin myös aivan mahtavan leopardikuosisen tuubitopin. Olen näillä helteillä käyttänyt paljon tuubitoppeja, joten helteethän jatkuvat eli hyvä syy ostaa ;)

Tallaista tällä kertaa. Onneksi sentään ostokset jäivät näinkin pieniksi. Ehkä syy siihen se, että meillä oli onneksi vain kaksi tuntia aikaa kierrellä kauppoja, koska lähdimme niin myöhään kaupungille. Alunperinhän meidän piti mennä jäätelölle mutta jäätelöt jäivät syömättä.

Aurinkoista ja helteistä viikonloppua kaikille!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti