perjantai 8. elokuuta 2014

Ripsiä ja kynsiä

Otin maanantaina taas pitkästä aikaa ripsien pidennyksen. Voi veljet, miten olenkaan kaivannut niitä. Jouduin ottamaan alku vuodesta pidennykset pois, koska toisen silmän luomeen ripsien tyveen tuli pientä näppyä. Ripsien pidennykset olivat olleet minulla tuolloin reilu vuoden. Oli siis jo aika pitää taukoa. Se on aina niin kauhea shokki, kun pidennykset poistetaan. Omat ripset näyttävät todella lyhyiltä.Mutta äkkiä sihen tottuu. Katsotaan, kuinka tällä kertaa käy. Miten silmät reagoivat näihin. Vielä kaikki hyvin.

Minä ennen ripsien pidennyst eli iman meikkiä

Ja ripsien pidennyksen jälkeen

Nyt on ripsissä pituutta, niin helpot, kun ei tarvitse meikata

Otin tiistaina lomakynnet. Ehkä turhinta ikinä mutta jostain syystä oli vaan pakko ottaa. Nää on niin näitä mun yhtäkkisiä päähänpistoksia. Kun menin liikkeeseen sanoin haluavani valkoiset kynnent ja jotakin kultakoristeita. Noh.... nämä on kaukana valkoista..







Mä niin tykkään näistä. Rakastan pinkkiä väriä!! Ainakin kunnon lomakynnet. Eihän tämmöisillä töitä voisi tehdäkään. Ja mun ensimmäiset stilettikynnet. Tykkään. Vaikka kännykällä viestien kirjoittaminen on hankalaa. Oikeastaan kaikki muu onnistuu mutta kirjoittaminen on erittäin hidasta.

Mitäs te tykkäätte?

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti