lauantai 3. syyskuuta 2016

Friday outfit


Eilen käytiin pienellä shoppailu kierroksella miehen kanssa.  Oli ihan huippua päästä vihdoinkin vähän kiertelemään kauppoja. Hissukseen piti viipottaa kauppakeskuksen käytäviä eteenpäin ja välillä hieman huilahtaa mutta mä selvisin! Oltiin noin 2,5 h liikenteessä ja oli muuten aivan maximi aika mulle. Ehkä aikaisemminkin olisi pitänyt päästä jo huilaamaan, koska vatsa alkoi kipuilemaan ja liikkuminen ei tuntunut yhtään hyvältä. Oikeastaan koko loppu illan kipuilu kesti. Karu todellusuus tuli taas vasten kasvoja; en vaan pysty enää samaan, mihin ennen olen pystynyt, en ainakaan nyt. Harmi. 






Tällä hetkellä mun vaatekaapin sisällöstä mahtuu mun päälle n. 1/3 vaatteista!  eli oli jo korkea aikakin mennä ostamaan jotain päälle pantavaa. Äitiysvaatteita en ole yhtään ostanut ja uskoisin etten edes osta, ellei ole ihan pakko. Ne ei vaan ole miellyttänyt mitenkään omaa silmää. Niiden käyttöaikakin on hyvin lyhyt, joten tämänkään vuoksi en haluaisi niitä vaatekaappiin haalia. Voi olla, että on eri ääni kellossa kuukauden päästä ;D 

Kuvissa olevan asun sain koottua vaatekaapin sisällöstä. Mukavan väljä asu, jossa oli hyvä olla ja liikkua. Edestäpäin katsottuna ei edes näytä, että mitään vauvamahaa olisi olemassakaan. Sivustapäin asia onkin ihan toisenlainen. Tuo valkoinen jakku/takki/paita - mikälie estää myös sen näkyvyyden. 

Mun laukut on jäänyt nyt niin vähälle käytölle, että oikein harmittaa. Moniakaan niistä en ole käyttänyt varmaan puoleen vuoteen. Tuo Celine kaunokainen on viimisin tulokas ja liian harvoin myös ollut käytössä Oli siis heti selvää, että se pääsisi mun mukana ulkoilemaan. Se on myös tarpeeksi suuri shoppailua varten, sinne mahtuu kätevästi kaik nyssykät sisään. Täytyy kyllä nyt myöntää, että mies joutui kantamaan mun ostoksia, kun laukku alkoi painaa melko paljon ostoskassit sisällään. Mut mielellään hän auttoi <3

Eilien illalla äiti saapui Uudestakaupungista viettämään viikonloppua meidän luokse. Äitin kanssa tänään myös jatkettiin shoppailu kierrosta ja hyviä löytöjä tehtiin molemmat! Nyt saunotaan, tehdään ruokaa (lue äiti tekee) ja istutaan rauhassa iltaa, myös mun pikkuveli liittyi meen seuraan. Ulkona sataa muttei se haittaa pätkääkään. 


Dimmu on niin väsynyt, kun on ollut niin monta leikittäjää ja rapsuttajaa hänellä. Eilen pieni oli kipeä, oksensi ja ripuloi monta kertaa. Onneksi sitä kesti vain eilisen päivän ja tänään se on voinut hyvin. 

-Laura    


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti