maanantai 19. syyskuuta 2016

Camelia Roma Bucket Bag

Tiedetään. Mun ei pitänyt. Ei ainakaan tämän vuoden puolella. Ja hienosti omasta mielestä olin tähän asti selvinnyt (kerran olin niin lähellä yhdessä liikkeessä laukun ostamista - ja se laukku oli vieläpä VAALEANPUNAINEN, täydellisyys, hitto - tulin järkiini, en ostanut... ja se harmittaa, vieläkin, edelleen... miks ees piti muistella..) . Mutta sitten tämä tuli eteen somessa ja se oli menoa. En vaan mitenkään voinut jättää tilaamatta. Ajattelin jospa tämä menis vaikka hoitolaukusta ;D en semmosta "perinteistä" hoitolaukkua tule kuitenkaan ostamaan... 

Katsoin äsken Camelia Roman sivuilta, että tämä kyseinen laukku on tällä hetkellä -Sold out- joku muukin siis innostunut kyseisestä mallista. Saattoi siis olla ihan nappiin menevä ostos, saas nähdä.. no enivei..




Camelia Roma Bucket Bag. Ei laisinkaan mun perus laukkumakuuni kuuluva kassi ulkonäöltään. Mutta silti jokin tuossa laukussa kiehtoi mua, kun siihen ensimmäisen kerran törmäsin. Ja niinpä ennen kuin huomasinkaan, laukku oli matkalla luokseni. Hups.



Laukku tuli todella nopeasti, muistaakseni viikossa. Italiasta. Toimituspäivänä olimme Levillä, joten noudin sen myöhemmin postista. 




Bucket bag on juuri sopivan kokoinen jokapäiväiseen käyttöön. Sinne mahtuu kaik tarpeellinen. Sitä voi kantaa olalla mutta myös pidemmän hihnan kanssa crossbody tyylisesti. 








Pitkään pohdin punaisen ja mustan laukun välillä. Punainen houkutteli mua ihan mielettömästi, koska punainen veska oli Camelia Roman sivuilla sen verran mageen näköinen. Kuitenkin musta on niin paljon käytännöllisempi väri, joten siksi valitsin lopulta sen. Tykkäsin kovin tuosta laukun punaisesta sisuksesta, se tulee hyvin esiin mustan nahan kanssa. Oikeen piste iin päälle!






Laukkua oli valittavissa mattapintaisen mustan sävyssä kuin myös kiiltäväpintaisena. Mua miellytti enemmän tuo matta. Halusin laukun hopealla tekstillä(olen ehkä jotenkin sekaisin, yleensä haluan kaikki yksityiskohdat kultaisena). Tuo hopea valinta ehkäpä siksi, koska mulla on jo muutama musta laukku kultaisilla yksityiskohdilla. Vaihtelu virkistää.





Ehkäpä nyt pitäydyn lupauksessani enkä tosiaan tilaa yhtäkään uutta kassia ennen ensi vuotta. Ens vuonna mulla olis halu toteuttaa yksi laukkuhaaveistani mutta katsotaan. Mahdollisesti sitä ennen myyn joitain laukkuja pois. Niitä alkaa kert olla jo muutama tuolla hyllyssä. 



- Laura 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti