maanantai 25. toukokuuta 2015

Juoksulenkit vaihtuivat salitreeniin

Viides viikko dieetistä lähti tänään käyntiin. Kaikki on mennyt muuten hyvin mutta olen huomannut jääväni nälkäiseksi aterioiden jälkeen, varsinkin lounaan jälkeen. Dieetin alussa oli aivan mahdottoman vaikeaa syödä kaikki päivän ateriat ja annoskoot tuntuivat suurilta. Nyt vatsa on niihin tottunut ja se haluis lisää muttei saa. Luulen silti, että mieliteot ovat osasyynä tähän nälkäiseksi jäämis - tunteeseen. Viime viikosta lähtien mulla on ollut erilaisia mielitekoja joka päivä, varsinkin makeannälkä on ollut suuri. Ihmettelen, miksi nyt on ollut niin vaikeaa, koska alkuviikot menivät niin helposti. Noh, antaa olla vaikeeta vaan, en luovuta.




Viime viikolla mulla juoksulenkillä kipeytyi vasemman jalan varvas. Joo tosiaan yksi varvas, nimetön. Melkoisen kummallista. Mä typerys olen sillä kipeällä varpaalla tehnyt monta juoksulenkkiä, hammasta purren vaan. Joka askelluksella se tuntuu.

Tänään päätin antaa varpaan levätä ja menin juoksulenkin sijasta salille heti töiden jälkeen. Voi veljet, miten salitreeni tuntuu mun mielestä puulta. Ainakin sinne raahautuminen on aivan älyttömän vastenmielistä. Silti se fiilis, kun on tehnyt treenin ja lähtee pois, on mahtava. Sitä fiilistä pitäis miettiä, kun on sellainen olo, ettei millään jaksais mennä. Olin aivan väsynyt salille mentäessä mutta sieltä poistuessani oli energinen olo. Mitä nyt tietysti kroppa oli väsynyt rääkistä. Mut ihan mahti fiilis. Nyt täytyy vaan yrittää käydä salilla ja antaa varpaan parantua. Mua harmittaa aivan vietävästi, koska pääsin niin hyvin juoksemisen makuun ja juoksu kulki jo melkoisen hyvin. Toivottavasti nopeasti pääsen taas laittamaan tossua toisen eteen.



Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti