lauantai 30. toukokuuta 2015

Hylätty

No eihän se auto mennyt katsastuksesta läpi. Korjauslista ei onneksi pitkä ollut (silti otti päähän) mutta mun onnekseni törmäsin kaupassa työkaverin mieheen, joka tarjoutui laittamaan mun auton kuntoon. SIIS MAHTAVAA !!!!

Tänään olen menossa Annikselle Metal Attack - tapahtumaan. Raskasta musiikkia tiedossa koko ilta. Olen musiikin suhteen melko kaikkiruokainen mutta mieluiten kuitenkin kuuntelen poppia ja suomiräppiä. Jou jou, on tästä illasta hyyyyyvin kaukana. Tapahtumaan pitäisi laittaa päälle kuulemma mustaa ja niittejä. Hmmmm... saattaapi olla, että pukeutuminen tuottaa mulle nyt pientä pään vaivaa :D Katsotaan, mimmoset kledjut heitän niskaan.

Taas on hieman haastetta mulle olla pelkkä vesilasi kädes, kun muut ottaa aivan jotain muuta kuin vettä. Niinkun eilen kirjotin, vanha minä olis taas todellakin sanonu bye bye dieetille ja antanu periksi. Mutta en nyt, en hitto, vaikka, miten tekisi mieli. Hauskaa voi pitää selvinpäinkin.

- Laura

ps. onnea kaikille valmistuneille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti