torstai 11. syyskuuta 2014

Sisustamista

Tiistaina minulle iski oikeen kunnon sisustus vimma. Oli ihan pakko lähteä kiertelemään sisustusliikkeitä. Kuvat kertokoon kaiken ...

Ostokset.

Löysin Askosta aivan ihanat torkkupeitot. Ovat oikein pehmeät.

Torkkupeitoiksi ne eivät kuitenkaan tässä tapauksessa menneet, vaan peittämään nojatuolien kankaan.

Nojatuoleissa on tällainen kuosi, joka ei niin ole minun makuuni, joten siksi halusin peittää tuolit.

Nyt ne ovat paljon paremmat. Tai ehkä peitteitä pitää vielä parannella mutta ensi alkuun kelpaa näin. Tuolit ovat perintötuoleja, joten siksi meillä. Niissä on todella hyvä istua.


Löysin aivan ihanat Riviera Maisonin kynttilät Deconellasta.

Olivat vielä tarjouksessakin.

Kynttilät pääsivät koristamaan keittiön pöytää.


En löytänyt isoja vaahtokarkkeja, joten ostin pieniä. Aika suloisia. Mitenköhän kauan mä pystyn pitämään näppini erossa noista?!

Ruokailuhuone

Ostin valkoisia, harmaita ja mustia sisustuskiviä.

Näistä tuli aika kivat.

Party Liten somisteet.

Alakerran vessa.
Keittiöön keittiöpyyhe. 

K-Raudasta löytyi tällainen helmi.

Eilen minulla piti olla aamuvuoro mutta kesken päivän se muuttuikin pitkäksi päiväksi, koska työkaveri oli kipeä. Eli koko eilinen päivä meni töissä.

Tänään olin aamuvuorossa. Aivan hirveitä tapahtui, nimittäin mun paras kynä (pinkki) meni RIKKI! Mitenköhän minä nyt pärjään töissä. Pakko olisi löytää joku yhtä hyvä. En edes ymmärrä, miten sain sen rikki. Se vaan yhtäkkiä napsahti, kun olin lääkärinkierrolla?!



Onneksi se ei kuitenkaan ollut ainoa kynäni, vaan tällainen pieni suloinen vaaleanpunainen blingbling kynä pääsi korvaamaan rikki menneen kynäni. Sain tämän kynän työkaveriltani, kun hän oli Tukholman reissulla. Tulin hänen mieleensä, kun hän näki kynän kaupassa. Ihanaa.



Tassu saa taas sytostaattia, huomenna viimeinen tabletti. Se on voinut nyt todella hyvin. Ei ole tarvinnut edes pahoinvointilääkettä. Olin sen kanssa tänään 5km lenkillä. Se jaksoi hyvin kävellä. Manu on evakossa mökillä. Huomenna se tulee kotiin.


Lenkin jälkeen olin vielä juoksemassa 7km. Eli tänään olen ainakin urheillut ihan tarpeeksi. Jaloissa ainakin tuntuu.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti