maanantai 8. syyskuuta 2014

Maanantai

Olen tänään ollut ihan ihmeen ahkera töiden jälkeen. Harvoin näin paljon energiaa on riittänyt työpäivän jälkeen.

1. Tein pikasiivouksen.

2. Juoksin 9 km. Jalat olivat hieman raskaan oloiset eilisestä lenkistä. Minä, kun en hitsi vie ymmärrä venytellä. Täytyisi kyllä oppia venyttelemään aina lenkin jälkeen.


3. Sahasin meidän tarassin lautoja. Tai ei ne oikeastaan lautoja ole vaan jotakin ripoja tai mitä lie. No mutta kuitenkin. Sahaaminen ei ole yhtään mun juttu. Kamalan raskasta hommaa :D Mutta nyt se sujui suht hyvin musiikin tahdissa.

4. Tein ruokaa; salaattia ja kanaa. Tuli aika ykspuolinen salaatti, kun kaapissa ei juurikaan ollut mitään muuta kuin valo. En ole saanut aikaiseksi käydä kaupassa. Itseasiassa olen käynyt kaupassa viimeksi viime viikon maanantaina. Noh, näillä mennään mitä on.


5. Käytin koirat suht pitkällä lenkillä.

Toi Reebokin paita on varmaan yli kymmenen vuotta vanha. Paitaan kuuluu myös housut, niitä tulee harvemmin käytettyä 



Tassu halusi lenkin jälkeen rapsutuksia.
6. Leikkasin nurmikon. Voi veljet, tätä viimistä tekoa ihmettelen suuresti. Ei nimittäin ole mitään lempi puuhaani. Tällä kertaa heitin napit korviin ja kuuntelin samalla musaa. Nurmikko lyheni musiikin tahdissa ihan yhtäkkiä.

Tällainen viikon alku minulla, aika jees. Tästä on hyvä jatkaa.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti