tiistai 7. heinäkuuta 2015

Sony Experia Z 3 Compact

Vihdoinkin mä tein sen. Pitkään ja hartaasti sitä olin harkinnut ja reilu viikko sitten sen toteutin. Ostin itselleni synttärilahjaksi uuden kännykän.

Aluksi olin aivan varma, että ostan Samsung Galaxy Alphan mutta pari työkaveria sai mun pääni kääntymään Sony Experiaan. 


Kameran vuoksi Päädyin Sony Xperia Z 3:seen. Muistaakseni tässä on 20megapikselin kamera (ihan ko mä näistä jotakin ymmärtäisin mutta hyvältä kuullostaa)



Valitsin Compact mallin, koska A: se oli tarjouksessa ja B: en halua mitään jäätävän kokoista kapulaa itselle. Tämä on tämmönen pieni, sievä ja näppärä. Kännykkä on myöskin vesitiivis eli ei haittaa, jos sattuu rannalla tippumaan veteen (näinkin joskus päässyt käymään)

Kännykän värin oli oltava ehdottomasti valkoinen. Jos olis ollu kultainen tarjolla, niin se olis ollu aika jees myös.

Aluksi hieman jännitti, miten totun kännykän käyttöjärjestelmään mutta nopeasti se kävi. Aika helppokäyttöinen vempain tämä on. Pitää tämä sisällään varmasti monia eri toimintoja, joista mulla ei ole vielä mitään käsitystäkään. Mutta pikku hiljaa totuttelen tähän. Osaanpa ainakin kirjoittaa viestin, soittaa ja ottaa kuvia.

- Laura







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti