perjantai 10. heinäkuuta 2015

Lomalla viimeinkin


Mulla alkoi tänään kesäloma ja sen kunniaksi kävin ottamassa rakennekynnet. Saman tein viime vuonnakin. En voi töiden takia pitää pitkiä kynsiä, joten edes kerran vuodessa on tämmöset pakko saada.

Viime vuonna ( tahtois ton rusketuksen !!! )

Viime vuonna kynnet olivat hyvin räikeät mutta tänä vuonna mennään tämmösillä vähemmän räikeillä. Halusin hieman hillitymmät kynnet tällä kertaa, koska mulla on parit juhlat tiedossa ja asuun sopii nämä paremmin. Eli valkoset kärjet ja tietysti bling blingiä.






Kynnet minulle teki Beautyboxin Jenny. Olen yyber tyytyväinen näihin, niinkuin olin viime vuotisiinkin. Totuttelua nämä vaatii pituutensa vuoksi mutta eiköhän tämä taas tästä. Ainakin sain tämän tekstin kirjoitettua näillä just ja just ;D




Kynsien laiton jälkeen lähdin veljeni kanssa ajamaan Ukiin. Vietän täällä yhden yön ja huomenna takaisin Poriin.

Hyvää viikonloppua!

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti