keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Keep calm and shine bright







En voinut vastustaa näitä kynttilöitä ja kynttilänjalkoja, kun törmäsin näihin Hemtexillä. Pakko oli ostaa, olivat sen verran täydelliset juuri meidän sisustukseen. Liikkeet ovat pullollaan kaikkea ihanaa sisustustavaraa ja mä olen niin heikkona semmosten edessä. Yhdessä liikkeessä näin siis niin mageita sisustus timantteja, joita voi laittaa tasojen päälle. Niitä oli erikokoisia ja -värisiä. En kuitenkaan vielä ostanut, koska pitihän mun antaa miespuolisellekin jotain sanavaltaa mun timanttiseen sisustukseen. Josko mä joku päivä saisin hänet raahattua katsomaan niitä.

Tänään sain vihdoin ja viimein auton takaisin korjauksesta. Vettä satoi kaatamalla, kun juoksin korjaamolle hakemaan autoni, matkaa sinne oli joku 3km. Eipä se sade mitään haitannut, kun tiesin, mikä mua odottaa. Ja nyt en tarkoita sitä jäätävää summaa, mikä piti maksaa, vaan sitä, että saan vihdoin ja viimein oman autoni korjattuna takaisin. Aivan liian pitkään olen siitä joutunut olemaan erossa. Mutta nyt se on turvallisesti kotona. Aika päällikköä!

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti