tiistai 16. kesäkuuta 2015

Tule jo kesä

Mä en kestä tota hiton kylmää tuulta. Toppatakki tarttis olla aamuisin päällä, että ulkona tarkenee. Auringossa olis lämmin mutta se perhanan tuuli pilaa kaiken. Eikö se mitenkään vois muuttuu lämpimämmäksi. Oisko se liikaa pyydetty? Ehkä se on.

Tuntuu, ettei ihmiset mistään muusta tällä hetkellä puhukaan, kun tosta viileestä ilmasta. Kaikki odottaa lämpimiä kelejä. En siis ole yksin tän asian kanssa. Kait josai vaihees odotus palkitaan.

Olin tänään ripsihuollossa. Nyt on taas ripset kunnossa. Edellisestä huollosta oli aikaa kuusi viikkoa. Olen jo pitkään pitänyt huoltovälin niin pitkänä, koska ripset pysyvät mulla todella hyvin. Tuntuu, että välillä väli saisi olla pidempikin.


Töissä mun makeanhimoa taas koeteltiin. Nimittäin tarjolla oli munkkeja, pullia ja suklaata. Suklaa olis kyllä maistunut. Varsinkin, kun olin hieman nälkäinen töihin tullessani. Onneksi oli oma sapuska mukana. Kun sen olin syönyt, ei tehnyt enää mieli.



- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti