tiistai 23. kesäkuuta 2015

Sitä sun tätä

Sain tietää eilen alustavan hinnan auton rempasta. Järkytyin. Odotin jotain kolminumeroista lukua mutta väärin odotin. Nelinumeroinen lukuhan mun korviin kantautuin. Hyi. Kuulemma saan vielä tällä viikolla tietää tarkemman summan. Saamarin auto. Ehkä hiukan vihaan sitä nyt just.

Kahdeksan viikon dieetti tosiaan sai päätöksen sunnuntaina. Dieetin aikana multa tippui painoa joku 6-7kg. Olen niin mielettömän tyytyväinen itseeni, että pystyin tähän. Jos mä pystyin, niin ihan kuka vaan pystyy. Olen kert ollut maailman paras aloittamaan jonkun dieetin mutta parin viikon jälkeen se on aina tyssähtänyt. Mutta ei nyt. 

Tänään mulla alkoi kahdeksan päivän vapaaputki. Seuraavaksi menen töihin ensi viikon torstaina. Oikeen kunnon miniloma ennen varsinaista kesälomaa.

Huomenna mä vanhenen. Mittariin tulee 28. Oonko mä tosiaan niin vanha ?!? Yhtään ei tunnu siltä. Justhan mä vasta täytin 25.

Huomenna juhlitaan. Vietetään tupareita ja mun synttäreitä. Joku kymmenkunta kaveria on tulossa juhlistamaan meidän kanssa. Mahtavaa, innolla jo odotan huomista. 

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti