tiistai 25. marraskuuta 2014

Workmates, just love them

Minulla alkoi tänään KYMMENEN päivän vapaat, jihaa!!! Aivan mahtavaa. Olenkin tehnyt töitä hullun lailla, pitkiä putkia ja nyt se palkitaan. Tämä on ihan parasta autonomisessa työvuorolistassa, eli saa itse laittaa työvuorotoiveet. Pomo tietysti loppupeleissä päättä toteutuvatko toiveet. Minun kohdallani on ainakin toteutunut.

On kiva olla pitkillä vapailla, vaikka toisaalta viihdyn työpaikassani todella hyvin. Työ on mielekästä ja parasta on meidän työporukka. Voi veljet, miten tykkään työkavereistani, ihan huippu tyyppejä <3 !! Olen nyt ollut kyseisessä paikassa töissä vähän yli kaksi vuotta. Paljon olen työkavereideni kanssa ehtinyt kokea ja monien kanssa olen myös tekemisissä työpaikan ulkopuolellakin.

Hyvä työporukka lisää paljon töissä viihtymistä. Ja töissä tulee vietettyä niin paljon aikaa elämästä, että siellä täytyy ehdottomasti viihtyä. Olisi aivan hirveää, jos aamulla töihin mennessä olisi tunne, että onpa kamala mennä. Kyseisessä työpaikassa semmoista tunnetta ei ole ollut. Tietysti välillä voi väsyttää, ja sen takia ei huvittaisi, mutta se on eri asia.




Työmme on aika vaativaa ja raskastakin, joten välillä täytyy heittää hieman huumoria kehiin työpäivän aikana. Eli ajoittain meillä on hiukan pehmeet touhuu töissä. Mutta ei se väärin ole, sen avulla jaksaa.






Viime vappuna olin pitkän päivän töissä, joten pitihän sitä hieman vappufiilistä tuoda asukkaille. Vaaleanpunainen peruukki herätti paljon ihmetystä :D Ihan pokkana vaan, hauskaa oli!



Työporukan kanssa on tullut vietettyä yks jos toinenkin kostea ilta. Aina on ollut fiilis katossa.




Olen kiitollinen kaikista ihanista työkavereistani.


- Laura

2 kommenttia:

  1. Huikee porukka on kyllä! ja sä oot ite sellanen jokapäivän piristäjä ilopilleri<3 t: yn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Porukka on kyllä mitä parhain !! Hehehe, kiitti ♥ ♥

      Poista