lauantai 4. helmikuuta 2017

My very first Chanel












Mä tein alkuviikolla aivan ylimegaeriöverihyvän löydön huutonetistä. En oikeastaan koskaan sillä sivustolla seikkaile mut mitenkäs just silloin eksyin sinne ja löysin tämän kaunokaisen.

Chanelin lompakko (vintage)

En meinannut aluksi uskoa silmiäni tämän hinnan nähdessäni.  Näistä pyydetään vielä melkoisen paljon ja tällä ei ollut hintaa juuri mitään. Olin taivaissa. Sitten heräsi epäilys, mahtaako olla aito? Jotenkin silti ilmoituksen kuvien perusteella olin vakuuttunut lompakon aitoudesta ja ostin sen.

Vasta oston jälkeen lähetin myyjälle viestiä ja sain varmistuksen sille, että aito Chaneli on kyseessä.  Hän kertoi lompakon olleen hänen äitinsä vanha.

Tänään lompakko saapui postissa minulle. Voi veljet, mikä fiilis oli pakettia avatessa.  Odotin innolla ja hieman kauhullakin, mitä sieltä paljastuu.  Vieläkin takaraivossa oli jotenkin fiilis, et mitä jos se ei nyt olekaan ihan sitä mitä kuvissa...

Yllätyin kuitenkin melkoisen paljon pakettia avatessani, koska missään vaiheessa myyjä ei ollut maininnut,  että mukana tulee lompakon alkuperä pakkaus ja pölypussi. Niin huippua, että nekin oli tallella hänellä. Mä olin aivan fiiliksissä!

 Lompakon kunto vastasi myös täsmälleen sitä, mitä se myynti-ilmoituksen kuvissa oli. Lompakko on ikäisekseen hyvin säilynyt. Pientä kulumaa on Chanelin merkissä ja myös paikoittain nahassa. Lompakon sisällä olevien vetoketjujen vedinosat puuttuivat mutta muuten vetoketjut toimivat ja ne saa hyvin suljettua ja avattua. Ei siis mitään yllättävää tullut, mitä ei myyjä olisi maininnut.

Miten voikaan pieni ihminen olla hyvin onnellinen tästä uudesta nahkaisesta tulokkaasta. En tiedä mutta aivan mahti fiilis tuli, kun sain hyppysiini tuon kauniin vintage lompakon. Se on paljon nähnyt ja tulee vielä näkemään.  Pidän siitä hyvää huolta.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti