torstai 9. helmikuuta 2017

Muistamaton minä





Musta on tullut nyt sit aikalailla dementti ihminen. Tiistaina mä siivoilin kaikessa rauhassa meen asuntoa, kun mun puhelin soi. Siellä oli lääkäri. Mulla olis ollut aika hälle mutta mäpä heiluin rätti kädessä innoissani kotona vaikka olis pitäny olla istumassa lekurin huoneessa. Olin saanu niin kauheen siivousvimman, että olin unohtanut kokonaan sen ajan. Dämed.







Mulle ei ikinä ole käynyt näin!!! Saatan unohtaa kaikkea muuta mutta en lääkäriaikoja sun muita tommosia juttuja. Onneksi lääkäri oli hyvin ymmärtäväinen ja sanoi etten ole ensimmäinen äiti jolta unohtuu aika. Huh. Ehken ole aivan toivoton tapaus siis. Silti otti päähän aivan vietävän paljon. Uuden ajan sain onneksi jo ensi viikolle. Sitä en aio missasta!






Tällä viikolla on ollu jotenkin kauheen energinen olo. Oon jaksanu tehdä pitkiä vaunulenkkejä ja laittaa tätä asuntoa kuntoon. Mahtaa varmaan johtua tää energiaryöppy noista ihanista aurinkoisista päivistä.  Aivan mahtavat ilmat ollut. Toivottavasti jatkuu tämmösenä. 




- Laura 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti