maanantai 20. lokakuuta 2014

Leopard print jacket



Minun uusi lemppari takkini. Ostin sen viime kaupunki reissulla. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, ah! Leopardikuosi. Takki on kevytuntuvatakki. Malliltaan takki on aika lyhyt. Olisin itseasiassa tarvinnut pitkän syystakin mutta tietysti tämä huusi minua kaupassa, joten pitkä takki jäi ostamatta.





Nyt olen ollut kaksi viikkoa ilman herkkuja ja hieman jo helpottaa. Töissäkin on jo vähän helpompaa vastustaa herkkuja. Nyt oikein huomaa, miten paljon siellä on koko ajan kaikkea hyvää tarjolla. Tässä viime viikon saldo.







Aika paljon herkkuja on meidän työpaikan kahvihuoneessa. Siis voi veljet. Ja jos en herkkulakossa olisi, niin aivan varmasti olisin syönyt. Olen niin ylpeä itsestäni, että olen pystynyt pitämään pääni.

Minulla on huomenna vielä aamuvuoro ja sitten alkaakin neljä vapaata, JES!

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti