tiistai 14. lokakuuta 2014

Herkkulakko, blaah!

Olen nyt ollut reilu viikon herkkulakossa. Ja voin kertoa, että tiukkaa on tehnyt, siis todella. Olen näköjään oikein kunnolla koukussa sokeriin. Voi elämä. Herkkulakko pitää sisällään karkit, sipsit, pullat yms, roskaruuat. Eli kaikki hyvä on kiellettyä nyt.Äääh!! No ehkkä tämä on vain näin hiton hankalaa aluksi, josko tämä helpottaisi tästä, kun aikaa kuluu. Toivon ainakin niin, Ja haluan uskoa siihen. Työpaikan kahvihuone on ollut täynnä kaikkia ihania herkkuja, ei siis yhtään helpota minun oloani!!




Työkaverini lähetti minulle niin tähän tilanteeseen sopivan kuvan. Ei voisi paremmin kuvata tämä kyseinen kuva fiilistäni.


Tosiaankin tällä hetkellä tuntuu, että tarvitsen mässyä sun muuta. Elimistöni on tottunut siihen, että saa sokeria melkein päivittäin (tuntuu, että kesästä asti minulle on jäänyt niin epäterveellinen syöminen päälle, että huh huh!). Mutta nyt ei heru, ei, ei todellakaan.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti