perjantai 17. lokakuuta 2014

Ihana aamu

Tänään minulla oli vapaapäivä.




Heräsin aamulla jo 6.40, koska olin varannut labraan ajan 7.15. En halunnut nukkua koko päivää, joten siksi halusin mennä noin aikaisin verikokeille, heh.

Onneksi heräsin aamulla aikaisin, koska oli ihan mielettömän kaunis aamu. Olin korien kanssa metsälenkillä. Oli niin kaunista, ai että. Puut, heinät ja risut olivat huurteessa ja auringon paistaessa niihin ne kimalsivat. Ihan kuin luonto olisi ollut aivan täynnä pieniä timantteja.












Lenkin jälkeen lähdin ystäväni kanssa kaupungille. Kävimme myös lounaalla Amarillossa.

Nämä ihanuudet vain halusivat lähteä minun matkaani



Kaupunki reissun jälkeen kummilapseni tuli meille. Opetin häntä soittamaan rumpuja, peruskomppia. Kiinnostuin itse rumpujen soittamisesta yläasteella. Katsotaan sainko kummilapseni innostumaan soittamisesta.





Huomenna taas töihin, pitkä päivä edessä. Nämä yhden päivän vapaat menevät todella nopeasti mutta ensiviikolla minulla onkin sitten neljä vapaata ja lähden käymään Tallinnassa.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti