torstai 1. joulukuuta 2016

Waiting for my scarf

Tänään on ollut kiva päivä kotosalla väsymyksestä huolimatta. Väkeä on käynyt katsomassa vauvaa, joten on ollut kiva nähdä muitakin aikuisia miehen lisäksi ;D saatiin myös niin ihania uusia vaatteita lahjaksi vauvalle, olen niistä hyvin kiitollinen. Ja mikä mahtavinta oli se, että vihdoin saatiin mahdollisuus pyytää kasvotusten kummitädiksi meen ystävää.





Ulkona on aivan mielettömän ihana ilma. Lunta on tullut ja fiilis on heti aivan jouluinen. Koottiin meen joulukuusikin. Dimmu tykkäs heti sabotoida sitä ja varastaa joulupalloja, myös koristenauha kiinnosti sitä kovin. Saatiin monta kertaa kieltää sitä ja silti se vaan aina löysi tiensä kuusen alle repimään jotain uutta kohtaa. Vaikka oikeassa joulukuusessa on sitä jotain, mutta kyllä tuo valkoinen muovikuusi on myös hyvin kaunis. Vielä odotan postissa saapuvaksi siihen vaaleanpunaisia (yllätys) joulupalloja,  sit se on täydellinen!  






Tän päivän kruunasi myös äskettäin saatu puhelu.  Olen jonkin aikaa metsästänyt yhtä tiettyä Louis Vuittonin huivia ja se osoittautui aika hankalaksi tehtäväksi.  Huivi oli loppu useista LVn liikkeistä. Meinasin menettää jo toivoni koko huivia kohtaan mutta onneksi rustasin sähköpostin, jossa kerroin haluavani kyseisen huvin. Sähköpostiini vastattiin ja luvattiin olla yhteydessä, kun huivi saapuisi Suomen LV liikkeeseen. Aikaa kului mutta tänään, juuri hetki sitten, Helsingin liikkeestä soitettiin ja mä niin saan sen huivin!!!! Voi veljet!!! Mahtavaa! Ellei se sit katoa postissa, se olis jo huonoa tuuria ;D en malta odottaa, että saan sen kätösiini!  myyjän mukaan aikaa huivin toimitukseen voi mennä jopa kaksi viikkoa. No, se on enää lyhyt aika tän kaiken odotuksen keskellä. Mun oma joululahja mulle <3 mä oon niiin sen ansainnut, piste. 



- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti