torstai 15. joulukuuta 2016

Voiko väsymykseen kuolla



Hengissä ollaan, just ja just ;D On tää melkoista touhua, ei voi muuta sanoa! Mua ei oo luotu valvomaan öitä, ja nyt niitä huonosti nukuttuja öitä on jo aikas monta takana ja olokin on sen mukainen. Pää tuntuu niin laholta, eikä oikein mitää jaksa tehä. Paitsi... 




Viime yö meni jotenki niin hyvin. Tuli nukuttua enemmän kuin se 1-3h,  tosin ei putkeen mutta pätkissä. Vauva herää öisin kuitenkin monta kertaa syömään, joten uni on melkoisen katkonaista. Mutta viime yö antoi tähän päivää vähän virtaa vanttuuseen, joten jaksoin touhutakin jotain.



Kävin kahvittelemassa työkaverin kanssa Prisman Pressossa.  Oli niin kiva nähdä ja höpötellä kaikki kuulumiset. Hänellä on n. viikon vanhempi tyttövauva. Vauvat jaksoivat hienosti olla (nukkuivat) turvakaukaloissaan, kun me vaihdettiin kuulumiset ja niitähän riitti! Olin ihan yllättynyt, ettei meen poika saanut mitään huutokonserttia aikaiseksi siellä kuppilassa. Kauheet kauhukuvat oli kyllä päässä mut onneksi ne ei toteutunut,  vielä ;D





Kotiin päästyäni lähdin vielä vaunulenkille ja otin Dimmun messiin myös. Hieman jännitti, miten se kävelee vaunujen kanssa. En ollu kert vielä ollu yksin näiden kahden kanssa vaunuilemassa,  mies on aina ollut mukana. Mut nyt mies on palannut isyyslomalta töihin, joten pakko oli selviytyä yksin. Turhaan silti jännitin, nimittäin Dimmu käveli niiin hienosti vaunujen vieressä. Voi,  että miten ylpeä olin tuosta pienestä karvapallosta.  



Mun piti vielä lenkin jälkeen koristella pipareita mut vauva päätti toisin. Piparien koristelut jääköön siis myöhemmäksi tulevaisuuteen ;D Nyt hän nukahti tissillä oleskelun jälkeen tähän mun syliin, enkä millään raaski siirtää häntä mihkään muualle <3 



Kuvissa mun vaaleanpunainen unelma!  Toi takki on vaan niin vaahtokarkki, oikeen löytö. Leviltä muistaakseni ostin tuon. Ton kanssa tarkeni tänään ihan hyvin, koska ei ollut mitenkään kovin kylmä. Takki kuitenkin on melkoisen ohut eli mikään talvitakki ei ole kyseessä.  

- Laura 

Ja Ainiin...  Mun unelmien huivi saapui!!!!!  Voi veljet,  se tosiaan on kuin mulle tehty tai siis mun toiveita kuunnellen,  en ehkä kestä!  Enkä voi uskoa et se on nyt mulla, kaiken sen metsästyksen jälkeen! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti