tiistai 15. marraskuuta 2016

Tän hetken fiilikset

Mää oon kyl nyt niin loppu. Monta yötä taas tullu valvottua, uni ei vaan tule. Ei löydy sopivaa asentoa, vauva myllertää mahassa, varsinkin öisin ja sit on koko ajan pissahätä. Yhtenä yönä kävin vessassa valehtelematta varmaa 20 kertaa. 


Uutena vaivana tullut aivan jäätävä nivuskipu.  Siis mä, joka olen tottunut kävelee aina todella reippaasti, joudun nyt linkuttamaan aivan etanavauhtia. Ja silti sattuu niin maan hemmetisti. Olen kuitenkin yrittänyt Dimmun kaa tehdä ihan pientä lenkkiä mut tuskaa on nekin. Tuntuu ihan kun jalka lähtisi alta.




Aika käy tällä hetkellä melkoisen pitkäksi täällä kotosalla, kun en oikein mitään jaksa/pysty tekemään. Päivät menee hyvin pitkälti makoillessa ja Dimmun touhuiluja seuratessa ja sitä paijatessa.  On se ihanaa että se pitää mulle täällä seuraa, kun mies on töissä <3 




Huomenna menen neuvolaan. Toivottavasti sieltä sais hyviä uutisia, et olis ees pieni toive synnytyksen käynnistymisestä piakkoin (vaikkei sitä ny voi ennustaa mut kumminki). Olisin niin valmis jo siihen hommaan, vaikkakin se jännittää. Mut tää oma olotila saa toivomaan jo pääsyä synnärille mahdollisimman pian! 


Kuvissa Dimmun mageet talviasusteet, ettei kovilla pakkasilla pienelle tule vilu. En olis uskonut, että tuo karvapallo palelee mutta toisin väittävät. Katsotaan kuinka käy, kun ne kovat pakkaset tulevat.



- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti