keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Pirtsakka hellelauantai

















Lauantaina juhlittiin miehen veljen ja hänen naisystävänsä kihlajaisia <3 Sää oli tooooooooodella kuuma, hiostava, ahdistava, helteinen...... ja jos ulkona oli liian kuuma, niin en edes halunnut ajatellakaan, millasiin celsius lukemiin päästiin kerrostaloasunnssa, joka oli täynnä väkeä, huh. 

Onneksi valitsin asuksi väljän maximekon. Maxit on mun pelastus hellepäiviin.  Toi keltainen jakku lensi aika hätäseen pois mun päältäni, kun paikalle päästiin :D  jotenkin kivan pirteä asukokonaisuus, jag tycker! Mukavuusalueella mentiin, koska kengiksi valitsin sandaalit. En varmaa olis saanu tungettua yhtiäkään korkkareita jalkaani. Sandaalit saivat siis kelvata.

Ilta meni todella nopeasti meen kohdalla  koska lähdimme jo ysin maissa kotiin. Minkäs muunkaan takia kuin töiden; sunnuntaina oli aamuvuoro. Juhlissa maistoin ehkä elämäni parasta suklaakakkua. Voi veljet, miten hyvää se oli!!! Ehkä pakko pyytää resepti, josko itse joskus osaisin väsätä samanmakuisen. 

Tänään ollaan vietetty vapaapäivää. Oltiin aamupäivällä käymässä sisustusliikkeissä. Pitäis löytää uudet tabletit keittiön pöytään, plus miljoona muuta asiaa. Sain myös miehen raahattua Iskuun katsomaan meidän tulevaa sohvapöytää. Mä olin siis aiemmin käynyt sen katsastamassa ja nyt piti saada miehen siunaus siihen. Ja siunauksen sain, joten unelmien sohvapöytä voi kotiutua josain vaiheessa tähän huusholliin! Mä ihmettelen, että ylipäätään haluan sohvapöydän. Olen melkeinpä aina ollut niitä vastaan. Ne on tuntunut vievän tilaa ja saavan olohuoneen näyttämään täyteen ahdatulta tms. Mutta nyt on pakko saada SOHVAPÖYTÄ, eikä mikä tahansa, vaan se yks ;) mikään muu ei käy, piste.    

Ja ainiin, huomenna tulee vihdoin meidän liukuovikaapit! Saa lisää säilytystilaa!! 

-Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti