maanantai 27. kesäkuuta 2016

Lazy Monday

Enpä sit tänään päässytkään siivoamaan sitä meen vuokrakämppää... mun vointi päätti toisin. Onneksi mies sai kaverinsa avukseen ja he hoitivat homman kotiin. Oli kyl niin huono omatunto löhötä kotona, kun toiset rehkivät. Kaksikko oppi yhden uuden asian siinä siivotessaan; palasokeri tekee ihmeitä. Mun pikkuveli aikoinaan näytti mulle miten palasokerilla saa hellan puhtaaksi. Olin tuolloin ihan hoomoilasena, kun katsoin kuinka palasokeri tosiaan irrotti tumman lian hellalta ja hella kiilsi kuin uusi. Pojat saivat tämän todeta myös. Kuulemma olivat ensin yrittäneet pesuaineilla saada likaa irti mutta kun niistä ei ollutkaan suurta apua päättivät he onnekseen koittaa palasokeria ;D 

Illalla mulla riitti sen verran energiaa, että innostuin leipomaan huomista varten jääkaapin ja pakastimen tähteistä leivonnaisia. Huomenna pidetään illanistujaiset muuttomiehille kiitokseksi kaikesta avusta. Luvassa on  ruokaa, juomaa ja saunomista. Miehen veli ja kihlattu sekä hänen siskonsa ovat myös tulossa. Toivottavasti ilma olis hyvä ja voitais olla ulkona. Ja uus parempi yritys otetaan ton pallogrillin kanssa :D kaasugrilli on ehdottomasti ostettava mutta huomiseksi tuskinpa semmoinen saadaan hommattua. Eli näillä siis mennään mitä on. 

Huomenna olis tarjolla ainakin tyrnituorejuustokakkua, raparperipiirakkaa ja banaanikakkua. 









-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti