maanantai 7. maaliskuuta 2016

My sweet Celine

Vihdoinkin se on täällä. Perillä, turvallisesti. Ei ole koskaan paketin avaaminen aiheuttanut niin paljon sydämen tykytyksiä, mitä aiheutti tämän paketin avaaminen. Onneksi paketista kuoriutui kunnon valioyksilö ja mä sain huokaista helpotuksesta, what a bag!!!!



On se vaan niin kaunis, ehkä yksi kauneimmista laukuista, mitä olen nähnyt. Helposti jättää varjoonsa kaikki mun muut laukut. Tämä on nyt se ykkönen., mamman silmäterä. Sosiaalisessa mediassa seikkaillessani on aika ajoin tullut tämä laukku vastaan ja heti ensimmäisestä kuvasta alkaen olen ollut aivan myyty.







Celine Mini Luggage. Hetken täytyy vielä nipistää itseä, että voiko tämä olla todellista vaiko pelkkää hyvää unta. Mun laukkuhyllystä löytyy nyt tosiaan Celine. En voi vielekään uskoa. Mutta pakkohan se on, kun tossa se hyllyllä se nyt vaan on.




Laukun nahka on  smooth calfskin eli nahan pinta on sileää. Toinen vaihtoehto olisi ollut drummed calfskin eli nahan pinta on röpelöistä. Mun mielestä ehdottomasti smooth on kauniimpi mutta samalla myös arempi. Smoothissa näkyy heti kaikki jäljet, kun taas drummed antaa enemmän anteeksi. Mutta eihän se käytännöllisyys, vaan ulkonäkö ;) ehkä olen josai kohtaa ihan helisemässä kaikista pikku naarmuista ja pärrään itsekseni, miksen valinnut toisin.




Celine mini luggage on kooltaan iso, oikeastaan aivan mielettömän tilava. Sinne mahtuu vaikka mitä. Eli mistään pikkulaukusta ei nyt ole kyse.



Oman Celinen bongasin  Vestiaire Collective nettisivustolta. Sivusto toimii käytettyjen luksusasusteiden- ja -vaatteiden ostajien ja myyjien välikätenä. Eli selkokielellä: bongasin tämän Celinen yhdeltä sivuston myyjältä, hän asui Kreikassa. Ostaessani laukun häneltä (rahat maksettiin Vestiaire Collectivelle, ei suoraan myyjälle), hän lähetti laukun Ranskaan Vestiaire Collectiveen. Siellä laukun kunto ja aitous tarkastettiin, jonka jälkeen laukku lähetettiin minulle Suomeen. Helppoa kuin heinänteko. Mutta silti mua jännitti ihan hemmetisti, mitä paketista paljastuu ;D






- Laura 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti