torstai 10. maaliskuuta 2016

I love my new shoes, I really do




Ette ikinä usko mutta yritän selittää. Olen löytänyt itseni näköiset työkengät. Voiko nämä olla enempää munlaiset? EI. Tai ehkäpä, jos ne olisi vielä vaaleanpunaiset. Sitten ne olis jo ylitäydelliset. Eikä semmoisia ylitäydellisiä joka päivä kävele vastaan - nämä oli silti hyvin lähellä.



Tämä harakka bongasi nämä blingbling tossut kenkäkaupan ikkunasta jo jonkin aikaa sitten mutta vasta työkenkieni mentyä rikki hain nämä. Eli vanhat työkenkäni olivat selvästi tietoisia siitä, että ne ovat nyt kohdanneet voittajansa. Ne luovuttivat. Ei muistella pahalla. 



Olin aivan fiiliksissä tiistaina nämä jalassa töissä. Nämä kimaltelevat kaunokaiset keräsivät katseita osakseen niin työkavereilta kuin asukkailtakin. Monet huomasivat Lauran uudet työkengät. Ihanaa. 



Kauniin ulkokuorensa lisäksi näillä kengillä on kiva tepastella menemään. Eli ovat tosi hyvät jalkaan. Se on iso plussa. Uskotteko, että olisin ostanut nämä vaikka ne eivät olisi tuntuneet jalkaan näin passeleilta, olisin. Oikeesti, mä varmasti olisin ollut niin hölmö, koska tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä. Sitä se tosiaan oli.  Kyllä mun nyt vaan kelpaa.





Unohdetaas hetkeksi nuo kengät... ne jäi odottamaan mua pukukaappiin, koska mulla alko NELJÄN päivän vapaat. Jeee!!! Tuntuu, ettei olla mitään muuta ehditty tekemään töiden jälkeen kuin salilla käymään. Ollaan sinne aina suoraan töistä raahauduttu. Mutta nyt pidetään siitäkin touhusta pari välipäivää!! Huomenna suunnataan kohti Helsinkiä. Miehellä on keikka siellä. Eli jos ootte Helsingin suunnalla huomenna ja vailla tekemistä, niin nokka kohti Bar Loosea. Siellä on muutama muukin bändi esiintymässä. Lauantaina tulemmekin jo takaisin Poriin viettämään työkaverin 50v bileitä. Eli kivaa tekemistä tiedossa. Loppuvapaat meneekin sit varmaan toipuessa :D




-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti