perjantai 7. huhtikuuta 2017

Boconcept valkoinen nojatuoli







Mä oon vasta tämän vuoden aikana oppinut hyödyntämään facekirppareita. Ryhmissä on jos jonkinmoista tavaraa myynnissä ja välillä joukosta löytyy helmiä.

Ylläolevissa kuvissa on mun helmilöytö! Boconceptin valkoinen nahkanojatuoli iski heti silmään selatessani uusia ilmoituksia. Sillä ei ollut juuri lainkaan hintaa,  jos vertaa siihen, mitä tuoli maksaa uutena.

Mun ja tuolin välissä oli kuitenkin pari muuta kiinnostunutta ostajaa. Olin sata varma, etten saisi tuolia. Kuitenkin jostain syystä ensimmäinen ostajaehdokas ei ostanutkaan tuolia (onneksi), joten enää oli yksi tyyppi mun edellä. Mun edukseni myyjä sössi asian niin, että ottikin ensimmäisen peruutuksen jälkeen muhun suoraan yhteyttä ja kertoi tuolin olevan nyt minulle ja sovittiin kaupat. Olin fiiliksissä. Jälkeenpäin vasta selvisi siis tämä sössintä, kun ryhmässä ennen mua ollut veti herneen nenään (täysin ymmärrettävää). No näitä sattuu ja mullehan tää kävi paremmin kun hyvin.

Nojatuoli on käytetyssä kunnossa; kulumaa istuimessa. Ostin Ikeasta lampaantaljan (teko) peittämään kulumakohdat ja estämään nahkaa menemästä rikki. Myös likaa oli paikoittain mutta sain ihmesienellä aika hyvin pudistettua tuolin.





Nojatuoli sopii kuin nenä päähän meen sisustukseen. Meillä on olohuoneessa kaksi ikean valkoista nahkanojatuolia, joten uusi tulokas sai paikan meen makuuhuoneesta. Vielä en ole aivan varma jääkö se lopullisesti siihen, aika näyttää.

- Laura



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti