maanantai 19. tammikuuta 2015

Taivaskalliolla

Voi veljet, miten ylimegaeriöveri kiva viikonloppu oli! Ihan huippu.



Perjantaina äiti tuli tänne ja lähdimme katsastamaan Porin yöelämää.


Jotenkin ihmeen kaupalla päädyimme PKseen ja narikassa sain kuulla Tomi Markkolan esiintyvän juuri parhaillaan. Olin taivaissa!! Markkolan taivaskalliolla biisi on niin hyvä. Aika hätäseen tuli siis lähdettyä kuuntelemaan, josko hän esittäisi kyseisen kipaleen.

Olin aivan varma, että missasin koko biisin, koska emme heti keikan alusta olleet kuuntelemassa. Mutta ei, en missannut. Kuultuani biisin alkusoiton juoksin mahdollisimman eteen kuvaamaan. Pitihän Markkolan ja minun ensi kohtaaminen saada tallennettua. Selvästi Markkola tiesi, että tämän naisen saa hyvin tyytyväiseksi ja onnelliseksi hymyllä. Voi veljet. Hän lauloi taivaskalliolla ja hymyili minulle. Ja nyt minun tosiaan pitää ajatella, ettei hän hymyile kellekään muulle x) okei, joo, tiedetään, hyvin lapsellinen ajatus.





Olen näyttänyt kyseisen videon hyvin monille ja fiilistellyt biisiä ja Markkolan upeaa ääntä. Töissäkin kaikkien päässä on soinut "ootan taivaskalliolla sua luoksein saapuvan..." koko ajan.

Eilen mulla oli nimipäivä ja sain työkavereilta aivan ihanan kortin. Ja kas, kukas muukin oli osallistunut onnitteluihin ;) hehehee! työkaverini ovat ihan parhaita.



Mahtavaa alkavaa viikkoa kaikille!

- Laura


2 kommenttia:

  1. Kiitos kivasta viikonlopusta.Anjakin tykkäsi kovasti Tomi Markkolasta.Teillä on sama #musiikkimaku#.T:Äibbä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos itsellesi, oli todella hauskaa :) !! Markkola on ihan paras!

      Poista