torstai 18. joulukuuta 2014

Merikarvia, Kasala



Maanantai oli aivan huippu päivä. Olin työporukan kanssa työkaverin mökillä Merikarvialla viettämässä päivää.

Lähdimme suoraan töistä ajamaan mökille. Ajokeli oli hirveä; vettä satoi kaatamalla ja tuuli. Pääsimme ja ennenkaikkea löysimme perille (navigaattorit eivät nimittäin tykänneet toimia).




Söimme, joimme, saunoimme ja paransimme maailmaa. Osa porukasta teki pienen kävelyreissun metsässä. Minä en mihinkään pimeään metsään uskaltanut lähteä samoilemaan susien ja karhujen syötiksi (semmoisia otuksia minulle kerrottiin siellä olevan). Ehjin nahoin väki tuli reissulta takaisin, tosin aivan litimärkinä.













Muut lähtivät puolenyön aikoihin takaisin Poriin. Minä jäin mökille yöksi työkaverini kanssa. Juttua riitti puoli kolmeen asti yöllä.

Aamulla heräsimme kahdeksalta. Työkaverini vei minut  katsomaan hänen mummolaa ja Merikarvian kalasatamaa. Oli aivan mahtavaa päästä meren lähelle. Siellä oikein sielu lepää, ilmakin on niin raikasta. Ja se meren kohina, voi veljet, siinä vasta on sitä jotakin. Joimme glögiä ja nautimme kauniista merimaisemasta.













Kiitokset työkaverille, kun kutsui meidät viettämään unohtumatonta iltaa. Taas olen yhden kokemuksen rikkaampi. Tällä taas jaksaa porskuttaa eteenpäin tässä synkässä säässä. Tosin tiistai oli aivan ihanan aurinkoinen päivä!

-Laura





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti