Näytetään tekstit, joissa on tunniste Gant Home. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Gant Home. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Workmates

Eilen oli aivan älyttömän hauska ilta työkavereiden kanssa. Näitä iltoja lisää arkeen niin jaksaa taas paremmin. Varmaan kaikilla elinikää tuli jokunen vuosi lisää, koksa naurettua tuli niin, että kyyneleet vaan valui silmistä. Aivan ihanaa! On rikkautta olla työpaikassa, jossa on aivan huippu tyyppejä töissä. Ja vielä, kun saa heidän kanssaan viettää vapaa-aikaa, niin ei voi muuta kuin olla tyytyväinen, että on kyseiseen paikkaan joskus eksynyt töihin.

Tein työkavereille tarjottavaksi fetasalaattia ja pizzaa. Kelailin, että kaikillehan aina pizza maistuu - ja niin maistui. Vaikkakin minusta pizza ei onnistunut ihan niin hyvin, mitä aiemmin on onnistunut. En tiedä johtuiko siitä, että laitoin pizzapohjaan myös ruisjauhoja. Yritin siis tehdä hieman terveellisempää siitä :D


Aina mopo lähtee käsistä näissä täytteissä.

Vasemmalla: tonnikala, persikka ja tomaatti. Oikealla: kinkku, ananas ja aurajuusto.

Se siitä terveellisyydestä - juustoraastetta ylimegaeriöveripaljon päälle
Tajusin, ettei meillä ole yhtä sorttia lautasiakaan (saati mitään muutakaan ruokailuvälinettä/lasia) niin paljon, mitä väkeä on tulossa. No pikku juttu sinänsä mutta olisihan se nyt vaan ollut mageeta, jos olisi ollut.

Gant

Löysin keväällä Gantin lautasia sisustusliikkeen alennusmyynnistä ja pakkohan niitä oli ostaa.

Lisää kuvateksti

Tietysti suolasen jälkeen tekee mieli makeaa, joten ...



Ihan ihmettelen, miten osasinkaan ostaa niin hyvää puna- ja valkoviiniä, koska en juurikaan viinejä juo. Onneksi viinit maistuivat vieraille.Täytyy myöntää, että päänvaivaa tuotti sellainen asia, että pitääkö punaviini olla jääkaapissa ennen tarjoilua. En laittanut. Valkoviinin laitoin ja ilmeisesti toimin ihan oikein.

Keskustelimme, söimme, joimme ja lauloimme singstaria. Voi koira parkoja :D ja varmasti myös naapuriin asti kantautui meidän hoilaukset. Niin antaumuksella vedimme, oikein fiiliksellä, korkealta ja kovaa. Tänään se onkin kurkussa tuntunut.

Olimme koko illan meillä, emme lähteneet baariin/yökerhoon ja hyvä niin. Siellä väki tuppaa yleensä erkanemaan, eikä siellä oikein enää pysty keskustelemaan, kun musiikki soi niin lujalla. Väki lähti jo melko ajoissa (puolen yön aikoihin), koska osa meni tänään töihin.

Asunto olikin sitten ihan hujan hajan illan jälkeen..




Aamulla aloinkin heti järjestämään paikkoja kuntoon. Onneksi ei ollut pää kipeä. Päivemmällä kävin hakemassa pikkuveljeni kummitätini luota. Pikkuveli oli ollut talkoohommissa kummitädillä. Sielläkin ilta hieman venähtänyt.

Kumitädin koira osku. Aivan hellyyttävä tapaus.
Huomenna taas töihin.

- Laura

lauantai 13. syyskuuta 2014

Gant Home

Heräsin aamulla jo vähän yli kuusi, siis mitä ihmettä?! En vaan saanut enää millään unta. Johtuen, ehkä siitä, että minulla oli kuusi aamuvuoroa ja kroppa tottui heräämään aikaisin. No, toisaalta hyvä, että heräsin ajoissa, koska tänään on paljon tekemistä.

Nimittäin olen kutsunut noin kymmenen työkaveria viettämään iltaa meille. Ihanaa! Tulee varmasti aivan mahtava ilta. Työkaverini ovat aivan huipputyyppejä!! 

Olen jo käynyt kaupassa ja kaupungillakin tuli käytyä, siitä lisää myöhemmin. Vielä pitäisi siivota koko talo ja  tehdä pizzaa ja salaattia. Ja tietysti jossakin välissä laittautua itse kuntoon iltaa varten. Minulla on niin sellainen fiilis, että kuitenkin tässä käy niin, että kun ovikello soi, minulla on essu päällä, verkkarit jalassa ja tukka likainen. Toivottavasti näin ei käy. 

Tosiaan kävin kaupungilla nopeasti aamulla pyörähtämässä. Mielessäni on jo pitkään ollut Gantin mustat tähtityynyt. Olen jotenkin ihan hullaantunut Gant Home tähtityynyihin, ehkä vähän liikaakin. Mutta tähdet silmissäni lähdin Casa Ratsulaan. Olin aivan varma, ettei liikkeessä ole kyseisiä tyynyjä, ainakaan mustia. Ja, jos olisi mustia, ne olisivat kuitenkin vääriä. Ette ikinä usko mutta yritän selittää; SIELLÄ OLI !! Hyllyssä ei ollut, kuin yksi tähtityyny mutta onneksi varastosta löytyi lisää. Huh, helpotus. 

Nyt ruokailuhuone on täydellinen (ainakin hetken aikaa).











Olohuoneestamme löytyy myös Gantin tyynyjä ja Gantin torkkupeitto. On sekaisin isoa ja pientä tähtikuosia. Väriksi valitsimme harmaan.







Olohuoneen katseenvangitsija on Eero Aarnion tupla kupla xl. Se valaisee kivasti koko olohuoneen pimeällä. Niin yksinkertainen mutta tyylikäs. 


Casa Ratsulasta ostin myös vessaan uudet mustat Gantin käsipyyhkeet. Meillä on ennestään samanlaiset mutta harmaat. Nyt jotenkin tuntui, että mustat olisivat kivat valkoista kaakelia vasten.



Harmaat Ganto Home käsipyyhkeet


Ted Baker meikkilaukku

Vessan aionat väripilkut. Benettonin mukit, joita käytämme hammasmukeina.

Lisää kuvateksti
Mutta nyt alan siivoamaan. Voi veljet, mikä urakka on edessä. Mutta lopussa kiitos seisoo. Hauskaa lauantaita kaikille. 

- Laura